Tájékoztató a PALKÓ BOROK webáruházának használatáról:
A SZOKOLY-HÁZ Kft. által üzemeltetett webáruház szolgáltatás célja a Palkó Borok által termelt és forgalmazott borok kínálatának a www.palkoborok.hu weboldalon kialakított elektronikus piactéren való bemutatása és a vásárlás lehetővé tétele a vevők számára.
Az Általános Szerződési Feltételek a SZOKOLY-HÁZ Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) és a vele szerződéses kapcsolatba lépő vásárló (a továbbiakban: Vevő) között létrejövő jogviszonyban érvényesülő szerződéses feltételeket tartalmazza.
Az Általános Szerződési Feltételek Vevő által történő elfogadása a webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Vevő regisztrálja magát és rendelést ad le.
A regisztrációhoz klikkeljen a „Regisztráció / Bejelentkezés” szövegre. A regisztrációs mezők kitöltése során adhatja meg a megrendeléshez szükséges személyes adatait, valamint a számlázási- és szállítási címét. A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár. A Szolgáltatónak csak akkor áll módjában megrendelést elfogadni, ha a Vevő a regisztráció során a megrendeléshez szükséges valamennyi információt a Szolgáltató részére rendelkezésre bocsátja.
Ha Ön már regisztrált vásárló, akkor a belépést szintén a „Regisztráció / Bejelentkezés” oldal segítségével végezheti el. Itt adja meg a jelszavát, majd nyomja meg a „Bejelentkezés” gombot.
Távollévők közötti szerződéskötés
A szerződés tárgya a Palkó Borok webáruházban található valamennyi bor. A borok leírása és jellemzői a borok bemutatására szolgáló oldalon ismerhető meg.
A megrendelőlap kitöltésével és elküldésével, továbbá annak a Szolgáltató által elektronikus úton küldött visszaigazolásával a 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet alapján távollévők között kötött szerződés jön létre a Szokoly-Ház Kft. (székhelye: 3881 Abaújszántó, Arany J. u. 84. : 05-09-027974, adószáma:13199595-2-05, képviseli: Palkó Gabriella ügyvezető, telefon: 06-706764380, e-mail: info@palkoborok.hu) mint Szolgáltató, valamint a magyarországi szállítási címmel rendelkező természetes- vagy jogi személy megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:
- A Szolgáltató köteles banki átutalás formájában történt fizetés esetén – ha a vételár a Szolgáltató számláján jóváírásra kerül – vagy készpénzes fizetés /futárszolgálat útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket a megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot a Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.
- Vevő köteles az általa elküldött megrendelőlapon megjelölt és a Szolgáltató által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, valamint a Szolgáltató által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat előzetesen banki átutalással kiegyenlíteni vagy a kézbesítő részére készpénzben kifizetni.
A termékek ára magában foglalja a termékek csomagolási költségeit és az ÁFA-t is. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett ár. A szállítási költség közvetített szolgáltatásként minden esetben a kosár tartalma végén az összesített vételártól elkülönítve kerül megjelenítésre majd számlázásra.
Felek az esetleges jogviták elbírálására a Budapesti IV. és XV. Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki. Az Általános Szerződési Feltételek keretében nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyvnek az adásvételre vonatkozó rendelkezései, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.
A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar. Az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek és azokat a Szolgáltató nem iktatja.
Vásárlás, rendelés menete
Amennyiben valamelyik terméket meg szeretné vásárolni/rendelni akkor a termék neve mellett található kosárra kell kattintania. A termék ekkor a kosárba kerül. A kiválasztott bor palackszáma az ár mellett található ablakban állítható be. Ha több terméket szeretne még a kosárba helyezni, akkor mentse a kosár tartalmát és folytassa tovább a böngészést. A kosár tartalmát a borok vételárának végösszegével együtt folyamatosan nyomon követheti. Ha már mindent összegyűjtött, amit vásárolni szeretne, a „Megrendelés” gombra kattintva léphet tovább a vásárlási folyamatban.
A megjelenő megrendelő adatlapon szükséges minden adat kitöltése, illetve annak kiválasztása, hogy milyen módon történjen a fizetés és az átvétel. A Vevő a megrendelés feladásakor három fizetési mód közül választhat.
ELŐREUTALÁS: Banki előreutalás esetén a Vevő a megrendelt termékek teljes vételárát a Szolgáltató bankszámlájára átutalja. E fizetési módot választó megrendelés visszaigazolásával egyidejűleg a Szolgáltató bankszámlaszámának megadásával kiállításra kerül a számla, melyet a Szolgáltató elektronikus formában kézbesít a Vevő részére a rendelésnél megadott e-mail címre.
Az átutalási megbízás közlemény rovatában fel kell tüntetni a rendelési számot, mely a visszaigazoláson szerepel. A banki átutalás teljesítésének határideje 8 naptári nap. E határidő eredménytelen leteltével a Szolgáltató a szerződéstől eláll.
A szállítási határidő a vételár Szolgáltató számláján való jóváírásának napjától kezdődő 3-4 munkanap.
KÉSZPÉNZES FIZETÉS: A megrendelt termékek helyszínen történő átvétele esetén a Vevő vételárat az átvétellel egyidejűleg készpénzben fizeti meg a Szolgáltató részére.
Ha úgy dönt, hogy változtatni szeretne a termékek mennyiségén vagy összetételén, a vissza gombbal a kosár tartalmához juthat. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A vásárlás véglegesítéséhez és a megrendelés elküldéséhez a Megrendelés gombra kell kattintania. Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg a Szolgáltató ügyfélszolgálatát az info@palkoborok.hu címen.
Megrendelését a Szolgáltató 48 órán belül a megadott e-mail címre küldött elektronikus levélben visszaigazolja. A visszaigazolást minden esetben várja meg. Amennyiben a visszaigazolás az adott határidőn belül nem érkezik meg, nem köteles a terméket megvenni, vagy a szolgáltatást igénybe venni.
A Szolgáltató a megrendelt termék(ek)et a visszaigazolásban feltüntetett napon futárszolgálattal csomagküldeményként küldi a megadott szállítási címre. Magyarország területén a GLS útján való szállítás díja a következők szerint kerül felszámításra:
20.000 Ft feletti rendelése esetén díjmentes,
20.000 Ft alatti vásárlás esetén palackszámtól és vásárlási összegtől függetlenül, egységesen bruttó 2000 Ft.
Garancia
A Szolgáltató a termékeket a termelő által biztosított, a Fogyasztóvédelmi Törvényben előírtakkal összhangban lévő jótállási feltételekkel hozza forgalomba.
A jótállást kizáró körülmények
A vásárolt termék sértetlenségét a Vevő az átvételkor köteles ellenőrizni. Sérülés észlelése esetén jegyzőkönyv felvétele szükséges. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről felvett jegyzőkönyv nélkül a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni.
Jótállási felelősség nem érvényesíthető a következő esetekben:
- ha a palackban borkő lerakódás látható.
- ha a termék sértetlen átvételét igazoló dokumentum aláírása után a Vevő külsérelmi hibára hivatkozik.
Ha a palack kinyitása után ún. “dugóíz” érezhető, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@palkoborok.hu e-mail címen vagy a 06-706764380-as telefonszámon. Ezek az esetek egyedi elbírálás alá esnek.
A vásárlástól való elállás joga
A Vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mailen a Szolgáltató ügyfélszolgálatán az info@palkoborok.hu címen. Ebben az esetben a Vevőt semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli.
Amennyiben a Vevő az áru átvételét követően kíván elállni a vásárlástól, akkor azt a következő módon teheti meg:
A Vevő a szerződéstől 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. A Vevő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a terméket átvette.
A Vevő nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha olyan terméket vásárol, amely a Vevő személyéhez kötött, illetve amelyet a Vevő utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő.
Nem gyakorolható az elállási jog, az átvétel után megsérült termékekre.
Elállásra vonatkozó igényt e-mailben, személyesen vagy telefonon kell bejelenteni.
Az áru ellenértékét a Szolgáltató a termék személyes visszajuttatásakor azonnal, postai vagy futárszolgálat útján történő visszaküldés esetén a termék átvételét követő 5 munkanapon (de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül) belül visszautalja a vételár összegét a Vevő által megadott bankszámlára.
A visszatérítés nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a Vevőnek kell viselnie.
Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a Szolgáltató a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosít. Ebben az esetben a sérülést a kézbesítő/futár által felvett jegyzőkönyvvel kell igazolni.
Amennyiben a Vevő a megrendelésétől a termék kiszállítása előtt, vagy azt követően 8 napon belül eláll, és a borok árát banki átutalással előreutalta, akkor a Szolgáltató a banki tranzakciós költséggel csökkentve utalja vissza a vételárat.
Adatvédelem
Adatvédelmi nyilvántartásba vétel bejegyzés alatt.
A Szolgáltató a Vevők által megadott személyes adatait nyilvántartásában rögzíti. Ezek az adatok a Szolgáltató kizárólag piackutató és ajánlattevői tevékenységéhez használja fel, harmadik félnek nem adja át.
A személyes adatok nyilvántartásba vétele és kezelése a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény, valamint a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvény alapján történik.
A Vevői adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek (GLS/KOKO Express bBt, futárszolgálat). A Vevő adatait a Szolgáltató írásos vagy e-mailben bejelentett kérésre bemutatja, módosítja vagy törli (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzését a Számviteli törvény kötelezően előírja.
Üzemeltető cégadatai
SZOKOLY-HÁZ Kft.
Székhelye: 3881 Abaújszántó, Arany J. u. 84.
Képviselő: Palkó Gabriella
Telefon: 0036-70-6764380
e-mail: info@palkoborok.hu
Cégjegyzékszám: 05-09-027974
Adószám: 13199595-2-05
Bankszámlaszám: 10402726-50526774-50741001
Jövedéki engedély száma: HU1104030R002